Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
RMA FORMULIER | RETOUR ADRES | ||
Bedrijfsnaam | |||
Contactpersoon | |||
Adres | Nederland | ||
Postcode | Tel.+31 (0) 517 - 712062 | ||
Plaats | www.TSSMaritiem.nl | ||
Land | info@TSSMaritiem.nl | ||
Telefoon | |||
Ordernummer | |||
Artikel |
Klachtbeschrijving en opmerking: |
Garantie Ja | Omruilen | ||||||
Garantie Nee | Crediteren (terugname artikel(en)) | ||||||
Rekeningnummer | |||||||
Reparatie | Tenaamstelling | ||||||
Reparatie tot | |||||||
Reparatie prijs opgaaf | Factuur meegezonden |
Indien binnen de garantie periode geen originele factuur is meegezonden wordt een artikel wel in behandeling genomen en tegen reparatiekosten gerepareerd! De originele factuur is voorzien van ordernummer, factuurdata en factuurnummer. LET OP! Een status overzicht van uw order is GEEN factuur! Uw zending moet gefrankeerd aan ons verzonden worden, niet gefrankeerde zendingen worden geweigerd! Verzend de goederen in de originele verpakking in een overdoos om beschadiging te voorkomen. Als dit niet word gedaan kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Is het artikel een DOA (Dead On Arrival) of verkeerd geleverd dan moet u dit vooraf per e-mail aangeven, wij zullen u de retour gegevens via de status van uw order aan u versturen. Het artikel dient dan binnen 7 dagen na ontvangst opgestuurd te zijn. Na deze termijn van 7 dagen zijn de retourkosten altijd voor de klant. Omwisseling of terugname (crediteren) van goederen kan alleen plaatsvinden als het artikel en verpakking onbeschadigd is, in de originele verpakking is verzonden en binnen 14 dagen retour is. Na 14 dagen of bij beschadiging, ontbreken van accessoires of zichtbare gebruikssporen is omwisseling of terugname niet mogelijk. Mocht u vragen hebben omtrent een retourzending kunt u altijd via e-mail contact met ons opnemen of onze faq raadplegen. |
Datum | Plaats | Handtekening |